En härlig dag!

Idag vaknade man till solsken 🌞 det blir man glad av! 
Började med att vänta ut min sömntuta ( Glimten) som låg och sov. Sen flyttade jag över hästarna till lillahagen, så dom får lite mer mat. 
Fick en bild av Jocke idag på när båda hästarna låg och sov tillsammans ❤ äntligen! Bella tar lång tid på sig att känna sig så trygg att hon kan sova samtidigt som Glimt.

Nu väntar jag på att få åka till Frissan och fixa mitt hår. Som jag längtat!!!
Sen blir det hovslagaren till hästarna ikväll, men det ska mamma  fixa. För vi ska på Bilbingo i Töllsjö, det är första ggn i mitt liv som jag ska på bingo 😄 jag har aldrig spelat bingo varken vanlig eller bilbingo....bara Bingolotto 😉
Det ska bli spännande.

Jag har börjat få ont i min skadade fot igen 😩 vet inte  varför. Har lite ont i lederna över lag just nu. Jäkla skit! Vill inte behöva gå och ha ont när vi ska till Falsterbo.
Jag hade ju hoppas på att bli av med min Stent  innan vi åker med. Men pratade med Urologen idag och jag fick inte tid förrän den 9/7. Så trött på Borås. Dom gör inga ingrepp denna veckan pga dåligt med personal....
Så jag får dras med den jäkla  Stenten i Falsterbo. Mkt kisspauser och tabletter.

En lite dålig mobilbild på pållarna när dom sover ihop kommer här:


Kommentera här: