Optid bokad

Igår var jag i stallet på em och fixade båda hästarna. Och sen kikade jag lite på när Jossan red. 
Väl hemma var jag trött, frusen och hade ganska ont! Så kvällen blev lugn.
Imorse hade vi stallmorgon jag o Mor, och jag fixade allt till Glimt innan jag åkte hem.

Väl hemma så väntade jag på att läkaren skulle ringa. Han ringde vid kl 11 och vi pratade en stund. Jag frågade om när jag skulle få operation och han sa att jag hade en tid bokad den 22 april. Och efter det så blir det röntgen 10 dagar därefter för att se att stenen gått sönder. Han sa att den storleken på sten jag har ( 6×12 mm) ska gå att göra sönder på en gång om man har tur....det får vi verkligen hoppas!! Nu är det dax för mig att få lite tur 😉 Annars blir det andra sorters operationer som måste till för att bli av med den. Hoppas verkligen den ger med sig! 

Men han sa att med mina besvär med stenten så blir jag sjukskriven till efter operationen. Suck minst en månad till nu då.... fick ett recept på smärtstillande utskrivet oxå. Får hoppas det funkar. 
Chefen är meddelad oxå så det är ur världen. 

Imorn är det stallmorgon igen och vi ska få städat 😃 skönt!
Ska försöka få ihop en lunch med Emelie, Oliver och Mamma oxå :)

Men i vilket fall så är det skönt att ja fått en datum för op nu ivf.  Om än långt fram....men är ju van att vänta och må dåligt nu. Snart hoppas jag vara helt bra 😀



Kommentera här: