Advent och julbord 🎄 🎅

I fredags var vi och bowlade med Jockes sida av familjen. Roligt med bowling trots jag kom sist 😄 efterĂ„t blev det revbensbuffe, det var gott!

Lördagen var vigd Ă„t adventpyssel,  vi var ute och plockade in 2 minigranar som jag pyntade enkelt med mossa och lite annat. Gjorde Ă€ven en glascylinder med mossa, hyacint,  Ă€pple, murgröna och kanelstĂ„ng. Adventsljusstaken köpte jag faktiskt i Ă„r.... Visste inte hur mkt tid och lust jag hade 😉

Söndagen var det julbord i Varberg med hela min familj 😃 Mysigt med god mat och massa mingel.

Glimt fick vila igĂ„r men annars gĂ„r han nĂ€stan varje dag nu! SĂ„ det kĂ€nns sĂ„ bra 😊

Avslutningsvis nĂ„tt trĂ„kigt, jag skulle ju till Sahlgrenska idag och sprĂ€nga min njursten. Äntligen!! Men imorse nĂ€r jag startade telefonen sĂ„ kom ett meddelande pĂ„ telesvar. Maskinen som dom andvĂ€nder har gĂ„tt sönder sĂ„ mitt besök Ă€r instĂ€llt 😱😱 jĂ€vla förbannade skit!!!! AlltsĂ„ kĂ€nns som det aldrig ska fĂ„ bli bra med denna njursten đŸ˜© Sen ringde dom tillbaka och sĂ€ger att den Ă€r lagad tills imorn troligtvis men jag Ă€r ju speciell dĂ„ jag har en lĂ€kare som mĂ„ste göra behandlingen.... Och han har inte mĂ„nga tider. SĂ„ nu letar dom ny tid och vet ej nĂ€r det blir 😱 kĂ€nns inte sĂ„ kul vill jag lova. 
Men fĂ„ vĂ€l gaska upp mig och hoppas pĂ„ ett mirakel 😃

Bilder pĂ„ mina advents uppsĂ€ttningar, bowling och julbordet 😊


Kommentera hÀr: