Kalas igen 😊

Igår blev det en lugn start på dagen. Kollade serier och slappade. Var ganska trött, har ju förkylning i kroppen.
Men pÃ¥ em bar det av till Ida o Charlie för att fira Ida som fyllde Ã¥r 😃 Det bjöds pÃ¥ hembakat, nomnomnom! Och jag fick mysa med lilla Harry som börjar bli stor 💖 

Sen var det av till stallet för att fixa hästarna, jag hade ju insläpp oxå. Löslongerade Glimt på banan en sväng i mörkret. Han fick galoppera en hel del.

Jo jag har ju inte berättat vad jag fick när jag fyllde Ã¥r 😉 Jag fick en Sälen resa av Jocke och en popcornmaskin 💖 En vecka till Sälen och bo pÃ¥ Ski lodge! Det ska bli sÃ¥ jäkla underbart!!! 
Sen fick jag en kurs i att göra tÃ¥rtor hos flickorna i köket ihop med Emelie 😃 Det ska bli sÃ¥ kul! 
Sen fick jag div roliga presentkort, ridbyxor och typ termoridbyxor. Så nu är jag rustad för vintern.

Lite bilder från dit vi ska i Sälen och en på mig på väg till Ida 😄

Kommentera här: