Jobbhelg

Jobbar ju hela helgen så det blir inte mkt tid över till annat. Igår var min man så snäll att han tog hästarna helt och hållet. Utsläpp, fodring, mockning, byte av hage och insläpp 😀 Han är guld värd min man!!
Så när jag vaknade kunde vi dra direkt till Töllsjö och hämta 1 ton hö ihop med mamma och Gert. Det gick lätt som en plätt när vi var så många! 
Så gött att ha allt hö på plats, så nu är det bara lite prylar och hästarna kvar.
Idag har jag sovit dåligt.... Men har nu vart ute och fixat stallet och borstat lite på Glimt i hagen. Så nu ska jag väl orka jobba sista natten.
Har ju långledigt i en vecka nu 😀

Smygfota lite på Jocke när han tog in hästarna igår .Dom är så snälla och han är så bra med dom 💙
Sen har vi fått lite höstfint utanför stallet, med lite ljung.
Och nån liten hagbild från idag, Glimt gömde sig i skogen innan han såg att jag kom 😃


Kommentera här: