Dyr häst!

Jösses vad god middagen blev igår!! Ibland är man allt lite bättre kock än andra dagar 😉 Igår var jag grym om jag får säga det själv. Rostbiffen perfekt Rosa och gratängen så krämig och god!!

Idag åkte jag till stallet på fm och jag gjorde honom fin i sitt turkosa kitt. Synd bara att pälsen är så tråkig nu 😩 Blir bättre när sommarpälsen växer ut.
Red ett pass på ängen och han var gudomlig igen! 🌟 ännu bättre än igår. Jag kan inte med ord beskriva känsla han ger nu. Han gör mig så glad och stolt denna hästen 💗 Kan säga att ha dubblat sitt pris sen jag köpte honom! Han är otroligt fin nu. Behöver dock banta lite.... svårt när dom han fri tillgång i hagen 😉 Men han är finare bara han har rört på sig lite då åker magen upp.
Bilderna idag är lite taskiga.
Han har även hälsat på fölis ordentligt för första ggn idag. Dom var så söta så 😘

Nu blir det hopp i duschen för ikväll ska vi fira Gert som fyller 60. Dock inte idag men dom är bortresta när han fyller. 

 


Kommentera här: