Guldgossen 🌟

Idag vaknade jag tidigt efter nattjobbet! Gick upp 12.15. Åkte till stallet vid 13.30 och njöt av solskenet. Mockade och fixade innan jag hĂ€mtade min svarta springare. Tog pĂ„ dressyrmunderingen och red upp pĂ„ Ă€ngen. Han kĂ€ndes sĂ„ gudomligt fin frĂ„n första stund! Mjuk och följsam, fin i formen och bra driv. Jobbade med bak och framdelsvĂ€ndningar, skĂ€nkelvikningar och övergĂ„ngar. Basic men sĂ„ nyttigt. Han Ă€r helt gudomlig att rida min hĂ€st nu 💗 Och likheterna med Gesa blir fler och fler. Men hans kvalitĂ©er Ă€r bĂ€ttre. Jag vill aldrig sluta rida!
Han Ă€r en sĂ„n glĂ€djekĂ€lla den hĂ€sten 💗
Jag tror allt jag kan ta Ă„t mig lite av hur fin han blivit. Jag strĂ€var ju efter lyhörda mjuka hĂ€star. Och ger mkt beröm och feedback nĂ€r dom gör bĂ„de bra och dĂ„liga saker. 

Nu Àr jag hemma och hÄller pÄ med fredagsmiddagen. Idag ger jag mig pÄ en blast from the past . VitlöksspÀckad helstekt rostbiff med en god potatisgratÀng. Detta var helgmiddagar nÀr jag var liten. MÄnga rostbiffar har det blivit. Men har nog inte gjort det sjÀlv pÄ 10-15 Är.... Men nu hade jag en fin rostbiff i frysen som vi köpt av SvÀrfar. VÀrldens finaste kött!!
SĂ„ denna middagen kommer nog bli supergod.

Bilder imorn kommer nog pÄ middagen.
Idag blir det pĂ„ Glimt. Men lite Ă€ldre jobb bilder pĂ„ honom. Och en till pĂ„ mina Ă€lskade rosor đŸŒč


Kommentera hÀr: