Nu saknar jag ridhus....

Regnet vräker ner och all snö är snart borta 😢 allt flyter. Så trist! Ridbanan är oridbar just nu då det är tjärllossning. Testa att kliva ut idag och den gav vika direkt! Så nu är det ängarna och rida ut som gäller. Och det är blankis på många ställen än.... suck får bli en lite lugn vecka för Glimt. Passar ganska bra iofs då jag jobbar hela helgen. Och imorn ska han få nya skor. 
Men idag trotsade jag vädret och red 20 min på ängen och sen ner till bäcken och vände och galopperade hem. Där var det ok. Så red väl 40 min och det får man vara nöjd med i detta vädret 😄
Dagar som denna saknar man ju ridhus lite....

Imorn ska jag åka till Sahlgrenska och röntga mina njurar igen. Förhoppningsvis för sista ggn på läääänge! Håll tummarna nu att jag är fri från stenar och annan skit 👍👍

Nu är jag ledig 2 nätter, har ju jobbat mån o tis.
Så ikväll blir det lite tacos här hemma.

Längtar till vår och sommar nu 🌳🌞




Kommentera här: