Nya skor

Igår fick G o B nya skor. Dom hade växt massor sa hovis och nu fick dom så fina fötter! Hon är så duktig våran nya hovis! Känns verkligen bra att vi funnit henne 😃

Efter detta så åkte jag till Sahlgrenska med mannen. Jag skulle ju göra en magnetröntgen för att se hur min njurar ser ut. Hoppas verkligen att min stenar är borta nu!! Så trött på att oroa mig för detta. Allt gick bra där och jag behövde inte vänta länge alls på att komma in. Dom har ju drop in vissa dagar på deras röntgen 😊
Smidigt system!

Idag är det skitväder utan desslike. Ösregn och blåst ☔ Jag var i stallet på dagen för att byta täcke och brodda ur bakhovarna. Vi får inte ha brodd bak nu när det inte är is.
Glimt får vila i helgen då jag ska jobba.
Passar ju bra när vädret är skit.

Var på apoteket och köpte D-vitamin och Magnesium tror det är bra för oss nattarbetare. 

Nu ska jag nog bli pigg! 😃 Har även börjat äta Chiapudding till frukost. Gott och nyttigt! 

Bilder blir på min frulle och Glimt i sitt skalmantäcke  och vårt härliga väder i hagen 😆


Kommentera här: