Dax att prova jobba 😃

Idag ska jag börja jobba. KÀnns skönt men lite nervöst, dÄ ryggen inte Àr helt ok. Men hoppas det ska funka! Vill bli bra och kunna jobba, rida och göra allt annat kul!

IgĂ„r tömkörde jag Glimt först i Corallen,  duktig kille som jobbade pĂ„ riktigt bra. Avslutade med att köra upp i ekbacken och han fick klĂ€ttra upp och ner i backen. Över stock och sten, han fick hoppa över en stor stock i skritt oxĂ„ 😃 han hoppade glatt över bĂ„de uppĂ„t och nedĂ„t.
Han Ă€r sĂ„ hĂ€rligt positiv till allt Jag hittar pĂ„ 💖

Vi tog en fika i solen jag, mamma och Cia efterĂ„t. Putsade mitt trĂ€ns med. 👍

TvĂ€ttade lite schabrak igĂ„r med, byte lakan och sĂ„ fick vi ju stĂ€dat med. SĂ„ nu Ă€r det fint till PĂ„sk 🐣🐔 
SĂ„ nu fĂ„r vi hĂ„lla alla tummar och tĂ„r att jag fixar att jobba 👍 
IkvÀll ska Glimt vaccineras innan jag ska till jobbet. SÄ han fÄr vila ett par dagar nu nÀr jag ska jobba.

Och fredag drar vi till Gbg horse show jag och mamma. Jag ska fĂ„ biljetterna jag vann idag eller imorn 😊

Bild pĂ„ vĂ„ran stall fika och Glimt i backen 💖


Kommentera hÀr: