Eurohorse

Jaa i helgen fick jag och Glimten erbjudande om att visa upp oss på Torsdag på Eurohorse. Vi skulle representera Nordsvensken i några shower under hela dagen. En dröm kan jag säga!!! Men jag har ju som sagt haft ryggskott och är precis på väg tillbaka. Jag jobbar båda dom nätterna 😢 Och det blev ju väldigt kort varsel och min hjärna fixar inte den pressen nu. Efter massa funderade så var jag tvungen att tacka nej! Men har sagt att nästa år är vi väldigt gärna med och kommer vara redo!! 😃 Så nu blev det Hanna och Turbo som fick rycka in. Ganska häftig känsla att få frågan och förtroendet 😍 
Men jag vill ju alltid att allt ska vara perfekt och det kände jag att vi inte skulle kunna få till med så kort varsel och min sjukdomstid....
Men nu håller vi tummarna att vi får chansen nästa år och då jäklar!!!! 😀
Som syrran sa Ganska kaxigt att säga nej tack till en sån grej 😄 Men ville ju så gärna....

Igår red jag lite för första ggn sen min ryggskada. Det gick bra men skrittade bara.

Idag red jag med lite och vi #Rockadesockorna både han och jag dagen till ära.

Bakade lite Hallongrottor idag och gjorde dom med råsocker och äkta smör. Mmm så goda!

Och en rolig sak som hände ikväll var att jag satt på fb och slötittade. Så dök ett inlägg från Z-täcket upp om att dom skulle ge dom 8 första som skrev namn och adress 2 biljetter till Göteborg horse show på fredag. Och jag blev först!! 😃😃 Så jag får 2 biljetter så jag och mamma kan gå när vi vaknat efter jobbet. Har aldrig vunnit nått innan! 😆 Så nu blir det en tripp till Mässan och lite dressyr kanske vi hinner med. Så kul!

Bilder idag blir på mina Hallongrottor och Glimten som rockarsockorna.


Kommentera här: