Påsken

Igår var en härlig dag som började i stallet med min fina svarta ❤ Han hade lerbadat manen... borstade läääänge!  Sen gjorde jag honom påskfin med gula lindor och gult schabrak och fjädrar i manen 😃 Han blev så fin!! Han är tacksam att spöka ut i div outfits 😉 Han älskar när man borstar, flätar och pysslar med honom.
Red sen ett pass på den nysladdade banan. Och det gick bra. Jag hade inte ont och Jag kunde för första ggn på 3 veckor rida alla gångarter om än försiktigt.... Så roligt!

Vi var ju på Göteborg horse show i fredags jag och Mor. Rolig dag med lite shopping. Köpte nosdelen med fårskinn till han PS High Jump träns. Äntligen fick jag det. Nu har jag alla varianter så vi kan variera oss.
Köpte även ett skrittäcke  från Z-täcket i svart och guld. Det kommer hem på posten om några veckor. Det är sååå snyggt! 
Glimt fick en påskpresent av Mamma med en galet snygg grimma med matchande grimskaft i Petrol. Han var så snygg i den 💖

Efter stallet blev det till att åka hem och göra påskägg till Oliver och Harry och göra krabblåda. På kvällen var vi hos mamma med alla syskonen utan Malin.
Så mkt god mat och massa mys med barnen. 
Dessvärre blev min rygg dålig på kvällen, fick åka hem och lägga mig 😢 jag är inte alls helt bra verkar ta en himla tid detta.... Idag vaknade jag med knas i alla leder kändes det som. Jävla inflammationer som spökar. Men det är bara att bita ihop och kämpa på 💪

Bilder på Glimt i Påskoutfiten, gårdagens våffla, påskägg, Glimt nya grimma och Harry och Oliver 💙


Kommentera här: