Mår bra trots mina stenar!

Har jobbat mkt nu det sista och har börjat komma igång med promenader. Äter bra mat med mindre kolhydrater och kroppen känns riktigt bra ❤
Vädret är toppen med sol och värme 🌞 Hösten är allt bra när den är så här! Imorgon ska bli 25 grader varmt och strålande sol 🌞 Tur man är ledig.

Hästarna mår bra och går mest i hagen just nu.... sover ute än på nätterna då det är så gott väder. Dock inne inatt som var då det var nere på 1 grad här!
Ska sätta igång honom ordentligt nu när vi flyttar tillbaka till Applagården till helgen. Längtar till mer ordnade former.

Igår var jag och Mor och körde hö och och spånade upp Bellas box. Min är inte klar än så ska försöka fixa den imorgon.
Vi köpte små balar hösilage och vanligt hö, så vi ska klara oss både i höst och till våren. Köper av han som levererar vårt vinterhösilage. Han har bästa fodret i hela vårt område! Så himla fint kvalité foder. Känns riktigt bra att fodra med det.

Jocke har grejat i trädgården när jag var i stallet. Har rensat allt ogräs i singlet, betesputsat hagarna, klippt ner buskar och klippt gräs och gjort så fint ❤

Idag har jag vart på Sahlgrenska och skjutit mina stenar som blev kvar efter min förra sprängning. Suck! Det gick bra denna gången med och dom försökte skjuta båda stenarna direkt idag. Dom är fantastiska! Får hoppas jag kan få vara stenfri en liten period nu åtminstone... verkar svårt dessvärre 🙁
Håll tummarna!

Lite bilder på Glimt och Bella, mina promenadvägar och lite matbilder. Gör massa matlådor nu så man alltid har nått bra att äta 😊


Kommentera här: