Julen 2017




Oj då var det snart ett nytt år! Har inte bloggat på länge då jag ej blivit vän med nya appen till blogg.se. Har krånglat en del för mig så jag har lagt ner det ett tag .
Men julen har varit bra och jag har ju jobbat hela julen i år. Så känslan blir inte riktigt detsamma. Men vi hade en mysig julaftonskväll hos Malin med hela familjen.
Orkar inte skriva om allt som hänt dock. 
Har ivf hunnit ta lite fina julbilder på Glimten och Siddy. Det har ju kommit snö innan jul som dessvärre försvann innan julafton. 
Glimt har dessvärre fått hosta sista veckan. Så han har fått vila och gå i en lite mindre hagen ihop med Siddy som sällskap. Och dom leker så bra ihop. Riktigt söta är dom!
Nyåret kommer firas med bästa vänner. Och god mat och umgänge.

Sen bär det av till Sälen om en vecka. Det ser jag fram emot.
Nu blir det lite bildbomb från julen. Mkt häst och lite miljöbilder.




































Kommentera här: