Ledig helg 👌

AlltsĂ„ tiden bara flyger fram!! Jobbar mest och Ă€r i stallet just nu. Har ridit nĂ€stan varje dag. KlĂ€ttrat, ridit dressyr, tömkört och ridit ut. SĂ„ kul att vara igĂ„ng igen! Glimten kĂ€nns vĂ€ldigt frĂ€sch. Men har fĂ„tt tjock pĂ€ls nu sĂ„ han svettas fort. SĂ„ tror jag ska klippa honom i helgen. 

Dom har börjat sova inne nu med, kĂ€nns skönt att dom fĂ„r komma in och vila lite. 
SvÄrt att kunna krÀva nÄtt arbete av honom annars.

HÀr hemma Àr det lite höstligt nu. Har varit och köpt 3 nya orkidéer idag. Dom sÀljer stora med 4 stÀnglar för 3 st för 100 kr!! SÄ galet billigt!
Köpte lite andra blommor och band en höstbukett i grönt och lila. Älskar blommor!!! 💕

Idag har vi Ă€tit lite krĂ€ftor nu tidigt sĂ„ ska vi Ă€ta lite ostbricka ikvĂ€ll. MĂ„ste passa pĂ„ och ha lite fredagsmys nu nĂ€r jag Ă€ntligen Ă€r ledig. 
SĂ„ nu eldar vi i brasan och ligger i soffan och njuter 💕

Jo har i veckan hunnit med att hÀlsa pÄ min Mormor som flyttat till BorÄs nu. Hon har köpt en sÄ fin lÀgenhet pÄ Norrmalm. KÀnns toppen nu nÀr man kan Äka dit och ta en spontan fika lite enklare.

Sen har jag varit och fikat pĂ„ Blommigt och prickigt ihop med Emelie och Amanda 💕 sĂ„ mysigt med lite kvalitets tid med dom. 

Jo har Àven gjort en marmelad pÄ gröna tomater i veckan. Det Àr sÄ himla gott pÄ ostbrickan! Har aldrig gjort det sjÀlv men nu gjorde jag det nÀr vi ÀndÄ hade mkt omogna tomater pÄ vÄr planta.

SĂ„ en bra vecka har det varit hittills.

Lite pix frĂ„n veckan kommer hĂ€r 



Kommentera hÀr: