Då var man gräsänka då =)

Ja då har mannen dratt till sjös, han åkte 8 imorse och kommer inte hem förrän imorn kväll. Så jag har huset för mig själv och jag har varit ute och ridit med mamma. Vi red Stensåsen i lugnt tempo då mamma gjorde sin premiärtur på 7-8 månader =) Så vi tog det lite lugnt med skritt och trav. Red väl en timme drygt. Skönt väder med lite blåst, så man slapp alla flygfän.

Nu blir det nog en ganska lugn em med lite läsning och ikväll ska jag kika på film tror jag, blir nog ev en pizza till middag ikväll med orkar inte laga nått till mig själv. Så det kan nog bli en liten pizza =) Och sen har jag en Ben & Jerry glass i frysen med Cookie dough sååå gott!! Man får lyxa lite när man är ensam och övergiven =)

Nä nu tänker jag lägga mig och läsa vänner, hoppas ni har det bra oxå!

Kram jenny

Kommentera här: