Sömnbrist, visst är det härligt?!

Har ju jobbat 3 nätter nu, och blev tvungen att ändra lite i planerna för dagen då hovslagarens bil gick sönder i går. Jag blev tvungen att åka till Målsryd på  morgonen för att ev åka och hämta hovis. Annars riskerade jag att inte få på nån sko alls innan helgen =( och det är inte OK! Gesa var redan jätte ömfotad så hon måste ha på en sko. Men som tur var så var det inget fel på hennes bil så hon kom som planerat 8.15 och jag var med för att sedan brodda och släppa ut henne.
Hon blev mkt bättre i hoven så fort skon kom på men lite ömfotad var hon fortfarande.

Sen åkte jag hem till mamma för att sova, och det gick sådär, sov nog 3 timmar sammanlagt, så nu känner jag mig ganska mör....

Åkte till stallet med Emelie och mockade och fixade, packade dom sista grejerna i min  nya låda, så nu är det bara schabraken som ska in i den andra hylla när jag får en plats där. Sen är jag helt klar med min städning =)
Jo, jag satte i madrassen i fönstret som mamma hade klätt så fint med rosarutigt tyg. Det blev så fint så! Så nu är vi förberedda för påsken och alla smällare =(
Gesa fick massa pyssel och mys bara i dag pga av hoven, men imorn är det stallmorgon och då ska vi ner till ridhuset och longera en sväng. Det ska nog gå bra på mjukt underlag.

En bild på Gesa fönster!

Kommentera här: