Hummerjakt och stallmorgon!

I morse var jag kl 07 på Köpet i Sandared för att köpa hummer, vi ska ha förrätten på Nyårsmiddagen. Men när jag kom in så var dom slutsålda =( F...n typiskt när man ställt in sig på nått, men åkte till Ica Brämhult och dom hade inga....Men sen till Citygross och dom hade!! Så nu är jag redo för nyårs middag gratinerad hummer står på menyn resten blir en överraskning när vi kommer dit =)
 
Jag har haft stallmorgon med mamma också och min rygg är kass just nu vet inte vad som hänt. Och mamma har haft ett gallstensanfall inatt....Så vi fick hoppa över ridningen dessvärre. Men jag hade inne Klimpen och spolade benen och borstade och kollade broddarna. Han är så gudasnäll min fina kille <3 Stod fint med foten i mitt knä när jag satt på en stol och kollad brodden =) redig kille!!
Massa gos och pussar och gotta innan han fick gå ut och mysa i hagen med Bella.
Tror att nya klippmaskinen kommer idag eller imorn, så snart ska vi försöka klippa igen.
 
Nu blir det till att vila ryggen innan det är dags för en natts jobb.
Får se om det hinns med att locka håret imorn....Skulle inte tro det dessvärre =( Vill gärna att det blir så här fint <3

 
Gott nytt år alla!!
 
 
// Kram Jenny
 

Kommentera här: