Kämpar på

Jag hade ont imorse. Blir som kramp i njurarna när jag kissat 😕 så tråkigt att inte må bra... hade en halvdålig fm. Försöker alltid tänka positivt men ibland känns det lite övermäktigt! Jag vet det finns dom som har det mkt värre än mig.  Men ibland tycker jag lite synd om mig själv ändå. 
Svårt att hålla humöret uppe när alla roliga saker fortfarande är en bit bort. Men jag skärpte till mig och åkte till stallet och pussade på min häst ❤ passade på att putsa mitt Kandar och lägga ut det på annons.  Samt ett pannband från Kyro. Älskar båda, men måste sälja av lite saker så då fick det som jag inte kommer andvända på länge åka. Om nån köper de vill säga 😉

Kämpade hela vägen hem med ömma njurar och nedstämdhet 😩 faan hatar att bli en gnällkärring!! Men det känns lite tungt nu som sagt. Men jag kommer igen det lovar jag ❤ Nya tag!

Sitter och tittar på Lets dance, lite lagom en kväll som denna.

Mitt Kandar och pannband som ska säljas:



Kommentera här: