Tårtkurs

I Onsdags var jag och Emelie på tårtkurs hos Flickorna i köket 😃 min födelsedagspresent från Emelie och Charlie med familjer ❤ Vi fick lära oss att fylla, spackla och täcka en tårta. Och vi fick göra massa blommdekorationer mm. Väldigt roligt men svårt!!! Min tårta blev väl inte perfekt men ganska nöjd ändå 😊ska bjuda mina jobbarkompisar på den i helgen!

Igår hade jag stallmorgon, lät Glimt vara inne för jag skulle rida. Hade sån tur att Camilla o Agneta med skulle rida. Så jag fick sällskap runt terrängbanan. Så kul tur, Glimt var pigg och gillade att ha sällskap av 2 brudar 😄 Han bjöd på en riktigt härlig galopp med massa motor i en lång backe 😀 Han blir triggade av att ha med några som hänger med honom i backarna.

Efteråt mocka de jag och fixade båda hästarna.
Sen hem och byta om och sen mot Kiropraktorn. Jösses vad skönt det var! Hon är sååå bra M.B jag har knappt nått ont kvar alls nu.

Nu blir det jobb i 2 nätter.

Bilder på min tårta och en på Emelies i sin kartong dessvärre. Så fin blev hennes 💗 och lite från blomsterbakningen.

Kommentarer:

1 a n n i k a:

Fint :D

Svar: Tack 😃
Jenny Odegren

Kommentera här: