Sjuk đŸ€’

Suck dĂ„ var man deckad! Har jobbat med sjuka kollegor lĂ€nge och klarat mig, trodde nĂ€stan jag var immun 😉 . Men nu gick det inte lĂ€ngre. Fick ont i halsen i förrgĂ„r och feber igĂ„r. SĂ„ nu ligger jag i soffan och vilar. Har sĂ„ mkt snor i huvudet att jag knappt hör nĂ„tt 😜

Hatar att vara sjuk!! Och jag som skulle jobba hela helgen med... blev tvungen att sjukskriva mig. Jobba med feber och sĂ„ hĂ€r ont i lederna gör jag inte. Vi ska ju Ă„ka till Grekland om en vecka med. SĂ„ vill bli frisk tills dess. 

Jag skulle ju trĂ€na igĂ„r, men fick stĂ€lla in det med. SĂ„ trist. Men har bokat ny tid nĂ€r vi kommer hem frĂ„n resan. 
Glimt har fÄtt jobba bra annars. KlÀttrat, hoppat pÄ lina, ridit ut och tömkört. Han Àr sÄ fin nu. IgÄr fick han rasta sig sjÀlv i corallen. Fick lite fina bilder.

Vi har Ă€ven hunnit med en tapaskvĂ€ll förra helgen med Goa vĂ€nner. Gjorde en liten höstdukning. 
En rolig kvÀll som alltid med bÀsta sÀllskapet!

NĂ€ nu fĂ„r det bli bilder 😙




Kommentera hÀr: