Ski lodge Lindvallen

Ja det här med blogg har visst fallit åt sidan lite. Jag har inte haft mkt lust att blogga. 
Men idag är jag sjuk och har feber så nu hade jag lite tid att göra ett inlägg.
Vi har hunnit med att fira nyår med vänner, vi har varit i Sälen v 2 och vi hade en kanonvecka!! Sol, massa snö, god mat, promenader, afterski, och massa umgänge med bästa vännerna 😃 Vi var även och kikade på Volvos nya XC40 som fanns i Sälen för att titta på. Väldigt snygg bil 😍
Jobbat massor har jag hunnit med oxå. Trots förkylning och feber. Och nu sjuk igen 😩 Inte alls vad jag har tid med.

Glimten då? Han har varit lite skadad och sjuk men är ok nu och vi har satt igång med lättare träning. Han hade hosta först efter nyår. Blev bra snabbt. Sen gick han omkull illa i corallen. Blev stel och har vilat 2 veckor för det. 
Och när jag var i fjällen och mamma passade honom så blev han biten i tungan. Så han fick alla att bli oroliga!! Så dessa 4 senaste veckorna har han varit mer sjuk och skadad än de 4 år jag haft honom. Men nu är han bra och vi ser fram emot en härlig träningsvår!
Ska försöka bättra mig med uppdateringar här nu jag lovar.

Nu kör vi bildbomb från Sälen och all god mat. Och några Glimt bilder.
Dessvärre funkar inte appen blogg.se som den ska! Så alla bilder hamnar i oordning och alla kommer inte med.... Så irriterande!!! Men ni får ha överseende. Jag orkar inte krångla med det mer nu!






























Kommentera här: