Vattenmatta!!!

Nu har jag testat vattenmatta med Gesa igen och det gick hur bra som helst! Jag longerade henne och tänkte att nu hittar vi på nått lite roligt för henne och såg vattenmattan liga helt vattenfylld utanför banan. jag tog med henne ut och släpade in den på banan med Gesa i släptåg. Hon är otroligt snäll och tillitsfull för jag släpade den precis brevid henne och den hängde bakom henne och inte en reaktion annat än "vad är det för en kul blå grej?" sen fick hon hoppa den och jösses vad kul hon tyckte det var!! Hon flög över i början och sprang fort,fort fort =) Kul att se min gumma så glad! Kände att detta var en bra träning för henne, hon behöver stärka sig i galoppen och då är gymnastikhoppning bra. 
Gesa känns stark nu och hon är fin i musklerna. 

Idag får hon vila då jag är emellan nätter. Imorn ska hon vaccineras så då får jag rida innan. 

Är riktigt sugen på att boka en resa till vintern =) Lutar åt en tripp till kanarieholmarna.... Lagom pris och känner att vi behöver sol och bad med tanke på våran regnfyllda semester =( Har några olika hotell som är intressanta, får se om vi kan boka snart. Lutar åt att åka den 6 december isf, vi har ju en del inplanerat som gör att vi inte kan åka närsomhelst. Men vi får väl se hur det blir =)

Se hela bilden





Detta såg väl helt ok ut =)

Jenny

Kommentera här: