Fortfarande sjuk....

Men jag håller på lite och pillar här hemma med småsaker så mkt jag orkar. Jag har fått upp mina gardiner och det blev jättefint! Sen tvättar jag allt jag kommer över, torkar på allt med lite märken. Rensat och städat kylen =) Så skönt att få allt sånt gjort, och det är precis vad jag orkar med nu oxå =( Gesa får stå i hagen och skrota ett par dar tills jag blir bättre.
Usch jag hade glömt hur tråkigt och jobbigt det var att vara sjuk. Allt kliar i munnen och i ansiktet, det värker i käkarna, halsen gör gööör ont, näsan bara forsar det snor ur =) Mysigt va? Pluss lite feber oxå... Jaja man måste väl bli sjuk nån gång, men jag gillar inte!!

Gnäll Jenny idag hör jag =) Men så är det när man inte har så mkt bättre för sig.

Bilder på före och efter mitt gardinbyte kommer nu ivf =)

Före:


Efter:


Visst blev det en sommrigare känsla? =)

Imorn är det Midsommar och vi ska ha lite fest här hemma, våra föräldrar och några av syskonen kommer. Ska bli kul och fira hemma för en gång skull, är första gången sen vi blev ihop som vi firar hemma =) Alltså på 17 år!

Ha en härlig Midsommar nu vänner!!

Kram Jenny



Kommentera här: