Dressyrpass!



Red ett pass på banan igår och Gesa känns så fin just nu ♥ Övergångarna börjar sitta riktigt bra och traven har en helt ny kvalite'! Galoppen är oxå så mkt bättre att jag knappt minns hur det var för ett år sen... Jobbade på med massa övergångar i alla gångarter, öppna och sista stunden galopp från skritt. Gesa gör det riktigt bra men på slutet taggade hon lite väl mkt och blev för ambitiös =) Men det är helt ok tycker jag! Hon vill ju bara vara duktig och det är hon ju nu =) Bilderna är från ett pass förra veckan under uppvärmningen, Cia fotade när hon gick förbi. Visst är hon fin nu Gesa, älskar hennes bakben och fina överlinje♥

Kram Jenny

Kommentarer:

1 Cia:

jaaaa! gesa är jättefin och du rider henne fantastigt bra. Ni är ett härligt och harmoniskt ekipage. älskar min mobil, för jag gillar ju att kunna ta lite bilder så där när man går förbi och bara MÅSTE fota för att det är så fint. precis som den där dagen när jag gick förbi er i paddocken. Det hade ju varit rent kriminellt att inte stanna till och föreviga er <3



kram

Cia

Kommentera här: