Lotter

Igår löste jag in lite Bingolotter som vi vunnit lite nya lotter och 100 kr på, köpte nya lotter för det =) Vill ju vinna den stora vinsten! Som alla andra ;) Det blev 6 Sverigelotter och 4 trisslotter, jag och J delade på dom och skrapade hälften var. Och jag var den enda som vann något!! Jag vann 250 kr på en Sverigelott och 30x2 på triss = 310 kr =) största vinsten på skraplotter för oss =) Inte så mkt som vi hoppades på men ändå. Kul så länge det varade...
 
Igår red vi ut en sväng runt slingan med sällskap av Johanna och Star, så det blev en lugn skrittur, Glimten är så mkt piggare nu och kunde inte riktigt fatta varför han inte fick springa lite i backarna ;) Sötnöten <3 Han har även börjat söka sig i form i skritten nu och är riktigt fin bitvis. Men lite väl hög i formen...Hans bekvämlighetszon är ju med lite hög nacke då han är skapt med sån resning. Så jag försöker motivera han till att söka fram och neråt. Men känsla när han går i form i den höga formen är lite kul då han känns väldigt maffig med sin enorma nacke! Men han är ju inte stark nog att jobba rätt med ryggen i den formen än.
 
Idag ska vi få besök av en vän som inte sett honom live ännu, så det ska bli kul!
 
Här är lotterna från igår oskrapade =)
 
// Jenny

Kommentera här: