Stormvarning

Ja vi har en klass 3 varning här för stormen Simone. Men än så länge så regnar det mest och blåser lite...men ska nog bli värre lite senare.
Jag jobbade inatt och var i stallet och hjälpte mamma i stallet med att fixa allt och ta in alla hästarna idag. Jösses vad blöta dom var!! Mkt glada pållar som kom in i tid idag :) Vi har stormsäkrat stallet så gott det går, så nu hoppas vi det inte blir allt för illa. ..
I dag fick jag hem mina trosor från Change :) så fina och färgglada!! Snacka om kap skulle kostat 1450 kr och jag får ge 270 inkl frakt :-)
Tog en liten bild ;)


Nu ligger jag och myser på soffan med massa levande ljus och lysnar på regnet o blåsten utanför.


Jag har fått fler bilder på Gesa och mig av Emelie, flera fina bilder ♥♥ tårarna bara rann när jag tittade på dom. Ska bjuda på några snart. Ska även göra nån förstoring tror jag ♥

Kram

Kommentera här: