Älskar min häst!

Igår blev det premiärtur ut med mamma o Bella, vi red upp i skogen mot Upptröst och Glimten var så pigg och glad =) han taktade fram och ville trava på asfalten och bara så glad över nya vägar <3 Bella var också pigg o glad trots varmt och sol och nybetade. Så himla kul att äntligen få lite nya ridvägar. Kan inte med ord beskriva hur mysigt det är att bara kunna titta ut genom fönstret och se dom där. Och att innan man åker till jobbet gå och ge han en godnattpuss på mulen :) Han är ju så gosig min häst!
Och imorse när jag släppte ut dom nyvakna och spåniga pållarna så skuttade Glimten och tjöt när han kom ut av glädje =) Han är ju så söt!!
Jobbar som sagt 4 nätter nu och en är gjord 3 kvar....Men nu ska jag ut och pussa på min häst.
Lägger upp min nya favorit bild på honom igen den blev så galet fin med huset i bakrunden och den vackra svarta hästen med böljande man <3<3
// Jenny
 
 

Kommentera här: