Ny hårfärg

Var ju hos frissan i Tisdags och det blev en ny färg. Mörk botten och röda toppar och längder. Blev riktigt nöjd!! Känns så skönt att få lite ordning på håret. 
Gjorde lite ärenden oxå i stan. Ska ju snart resa iväg lite och då behövs alltid lite nytt. Lite nya underkläder och en bikiniöverdel blev det. 

Jag åkte till stallet sen och longerade jag honom, jösses vad pigg han var! Han flög runt i full fart hela tiden 😃 fina killen! Han är så himla fin. Kommer sakna honom massor när vi reser...

Vi firade även vår 19-åriga förlovningsdag den 18:e och jag gjorde en god dessert för att fira. Ett smördegsinbakat äppleknyte med råkräm. Mumma! 
Igår fick Glimt bara bli pysslad då jag var sen i stallet efter en utbildning på jobbet. 

Bilder är på mig hos frissan och det färdiga resultatet. Och en på min dessert 😊



Kommentera här: