Rimfrostig morgon ❤

Hade stallmorgon imorse och det var kallt - 3 grader och rimfrost. Jag pälsade på mig som en galning 😄 Släppte ut hästar, mockade och åt lite frukost. Sen hämtade jag Glimten och borstade honom och gav mig ut.  Red mot Drared och det var så otroligt fint med Sol och frost. Minns inte när det var sol sist. ... jag njöt i fulla drag och Glimt med!  Han var pigg och glad och vi skrittade mest men tog några spontangalopper på väg hem. Han gör mig så glad den hästen ❤ 
Igår var det ett år sedan han blev min. Tänk vad tiden skenar när man har kul. Vi har ju hunnit med ganska mycket detta året och nu känns vi som ett ekipage. Jag litar på honom och han på mig. Är så fruktansvärt glad att han blev min och han har tagit plats i mitt hjärta ❤❤ 

Nu blir det lite vila för honom då jag ska på lite semester.  
Vi har idag vart och firat Elsas 8-års dag och det var så mysigt. God mat och massa familjemys! 

Bilder från morgonens ritt. Nalleöronen måste man älska 😀


Kommentera här: