Tjejbesök i Stallet ❤

Igår var det sol 15 grader 😊 så härligt!! Var i stallet vid lunch och mamma, Elsa och Moa kom upp sen oxå ☺ dom var med och hängde med oss innan Malin kom och hämtade dom. Mysigt!! 
Jag skruvade ner skivan vid Glimtens box med, för hand då jag inte hade nån skruvdragare med mig. Pust!! Men det blev bra nu får han mer ljus. Skönt! !
Red ut själv till Charlies gård igen och det gick bra.  Tog en stund att komma över, men inget bråk. Bestämde mig för att vända snart för att se om det gick lättare hem då och det gjorde det ☺ han gick nästan utan tvekan men mer spänd och snabb. Men det föredrar jag!! Så det fick duga som dagens övning med lite galopp på vägen hem. Väl hemma så gäspade han säkert 20 ggr så det vart nog en hel  spänning som släppte 😉 tänk att det syns så dåligt på honom när han är rädd...
Han fick godis av Elsa och Moa när vi kom tillbaka,  det var uppskattat 💖 
Åkte sen hem och handlade på vägen.  Hade en idé om att göra Asiatiskt till middag. Vårullar och kycklingspett med nudlar och Sataysås. Och vi gjorde allt från grunden och jösses vad gott det blev!! 2 timmar tog det för oss 2 tillsammans. Ingen fast food direkt. Gjorde även en hallonpannacotta med saltlakrits på till dessert. Ingen dålig tisdagmiddag 😉 Mums!!

Bilder på Glimten, Elsa och Moa,  köket och middagen. 



Kommentera här: