Ledig vecka

Har vart ledig i veckan. Och Jocke har jobbat borta ett par dagar. Så jag har tillbringat en hel del tid med vänner och familj. Vart på Applagården och hälsat på 😃 Ska bli riktigt kul att flytta tillbaka dit!
Sen i torsdags em/kväll var jag med Malin i Gbg och hämtade en väska till henne. Och sen bjöd hon på kvällsmat på ett café, så mysigt att få lite egentid med henne 😍 Minns inte när vi var iväg själva på något senast.... 
Och i fredags vart jag hos Charlie och Ida och lilla Harry och hälsade på. Han är ju så go lille Harry 💙 
Så mkt socialt har jag hunnit med! Det var precis rätt medicin för mig just nu.
Har ju varit hos läkaren med och fått bekräftat det jag misstänkte. Stress och oro till följd av alla saker som vart senaste året.... hon har tagit massa prover och jag ska få lite samtalsterapi. Det känns riktigt bra! Jag hade ju högt blodtryck, vilket jag visste då jag vart så himla stressad den sista tiden. Ska in och ta ett nytt i veckan så får vi se vad det blir. Har försökt att ta det lugnt denna veckan 😊

Idag har vi vart i Kulla och hämtat hö och en del prylar. Jocke, jag och mamma . Så skönt att fått det gjort! Nu har vi hö till pållarna igen. Och sen blir det en dag med 2 släp så är vi klara med all flytt. 
Igår longerade vi hästarna, har ju vart dåligt med motivation sista veckan.... Så kändes skönt att få göra något.
På kvällen åt vi skaldjur i massor 😋 mumsigt! 
Idag har jag och Mor ridit en härlig tur i skogen, härligt väder och glada hästar. 

Brist på bilder nu, så blir på min och Malins fika, skaldjuren från igår och min hallonfrosa från
min hallonbuske.


Kommentera här: