50 Shades of grey

Igår var det då dax att se 50 shades med mina systrar. Roligt att träffas bara vi ❤ filmen var helt ok. Men tror man gillat den bättre om man inte läst böckerna innan. ..M o E hade inte läst, men det hade jag. Dom tyckte om den och jag tycker ok. Men hade kanske högre förväntningar,  men måste säga att huvudrollerna var bättre än jag trodde. Tror andra filmen blir bättre 😊
Efteråt beslutade vi lite snabbt att smita i på Cyrano för en pizza och lite eftersnack. Mysigt och gott! Herregud vad kul att få uppdatera sig lite med skvaller och annat 😄 vi lider ju inte av tunghäfta nån av oss 😁 systrarna högljudd 😍
En riktigt bra kväll blev det! 

Idag var det stallmorgon i racerfart, mamma hade ju jobbat. Så vi gjorde hela stallet på 1 timma. Sen hem och äta frulle, köpte med mig lite gott bröd från Trandared bageri. 

Nu är det lite vila,  sen bär det av till Varberg och Mormor som fyller 75 år! Så vi ska dit och fira henne. Emelie,  Malin,  Oliver och jag ska samåka. Så då blir det lite mer systerhäng ❤ 

Snön har ju vräkt ner stundtals idag!! Herregud vad det snöar. Hästarna såg ut som snögubbar bara efter en kort stund. 
Skönt med halstäcke en dag som denna.


Kommentera här: