Hata hata Älgloppor 🔫🔫🔫

Då har man jobbat 2 nätter i gott sällskap! Oj vad bra det gick 😊 Så kul att jobba när allt bara flyter på som det ska.

Igår hade vi ju städhjälp och det var ju kl 8.00 när jag kom hem från jobbet. Tror du inte strömmen hade gått då?! Vi har inte haft strömavbrott på 6 år.... Så stackars I som skulle städa fick kämpa första dryga timman utan el 🙈 men när jag kom upp så var det skinande rent! Han är grym våran I 😊 Kan inte nog säga hur mkt jag uppskattar detta.

Idag har vi ridit ut en bra sväng i skogen, och jäv..r vad mkt Älgloppor det kom!!!! Får panik när dom kryper överallt på både mig och Glimt! 😨 Alltså dom borde utrotas ihop med fästingarna! !!!!! Sicka as till äckliga djur 😬
Så vi fick luskamma hästarna efteråt och jag slängde mig i duschen. Hade en krypande på ryggen! Hua 😲

Nu blir det slapp i soffan med mannen.

Det blommar ganska bra här fortfarande 😉

Kommentera här: