Gran stenar köttbullar mm...

Då har vi julpyntat och tagit in granen 🎅❤ Så himla mysigt!

Vår gran blev riktigt fin och jag älskar mina nya julgranskulor! Vitt och silver är dom nu. Har ju alltid haft röda kulor enbart innan.

Jag var ju och skjöt min njursten på Sahlgrenska i Måndags. Det gick bra, gjorde lite ondare än vanligt men helt ok.
Och nu kissar jag grus och bitar för fullt. Fick ut en 7 mm lång bit nu precis. Fan vad bra jag är på att kissa sten alltså ✌
Kul att vara bra på nått 😉
Håll nu tummarna att jag blir stenfri!

Sen har jag försökt ta lite julbilder på Glimt. Dom blev annorlunda kan man säga.... haha han är galen min häst! Fick många fartfyllda bilder istället för stämningsfulla 🎅

Hade även Solhästen massage ute som har gått igenom hela Glimt och fick beröm för hur fin han är och välmusklad 😀👌 lite spänningar i bogen och bakdel. Men som han sprungit och krigat i hagen sista veckorna är det inte konstigt.
Så en till behandling ska han få den 27:e.
Känns så skönt när man kollat igenom sin häst ordentligt.

Jag har även hunnit göra massa köttbullar som blev massa matlådor ihop med potatis morötter och gräddsås. Alltså så otroligt gott!!!

Och nu är jag klar med alla julklappar. Vi var i stan och fixade dom sista igår kväll. Blev nån liten till mig med 😘

Nu blir det jobb typ alla nätter fram till den 22:a.... suck mindre kul!

Men men bara att bita ihop.

Lite bilder från vad jag skrivit om. Några smakprov på Glimtens julkort 🎅🐎



Kommentera här: