40 års festen

Då har man fyllt 40 år! Och det har varit en fantastisk helg!!! 💞💃🍾
Jag och Jocke har dekorerat hela lokalen själva. Och jag blev riktigt nöjd med hur det blev! Maten hade vi beställt på Citygross. Beställde en stor buffé med massa olika kött, lax, kallskuret, frukt och grönt i massor. Till blev det potatisgratäng, ost, kex och bröd.
Väldigt snyggt upplagt och gott!
Även tårtorna hade jag beställt där, swarchwald tårtor blev det.

Och festen blev jättelycklig, vi hade så himla roligt och festade långt in på natten! Så lite trött var man igår.... 😉
Men vi städade lokalen med hjälp av mamma och Jonas så det gick så bra!!

Och vi hade ju hjälpa med att duka av och sköta disken av Elin och Alicia. Fantastiskt lyxigt att kunna njuta av sin egen fest 💞
Kan inte med ord beskriva över hur glad jag är över min familj och mina vänner som gjorde denna kväll oförglömlig!!! Tack!!!!!
Jag fick massor av fina presenter. Upplevelser, smycken och inredning. Helt i min smak allting 💞
Inte mkt bilder förutom på min dukning då min telefon låg nästan hela kvällen.

Men här kommer lite...


Kommentera här: