Förberedelser!!

Nu har vi fullt fokus på min 40 års fest som är i helgen som kommer. Ska bli så kul!
Det är dukningen som ligger i fokus nu. Jag älskar ju att duka fint och har mkt idéer. Som tur är har jag världens bästa man som ställer upp på att fixa allt som behövs ❤

Helgen som varit har vi vart i Gbg och kollat på Rock of 80's och bott på Gothia. Det var den roligaste kvällen på mkt länge!!! Herregud vad bra show det var!!!
Alltså jag sjöng med dig alla låtar i 3 timmar. Helt ljuvlig dag kväll med god mat, bra show och bästa sällskapet ❤
Detta var ju min present från Jocke.

Har ridit mkt oxå, och Glimt är riktigt fin nu. Har även hunnit med att klippa Bella i Söndags.
Jag hann även med att passa Oliver i Söndags kväll. Så mysigt att få lite egentid med honom ❤ Han är ju en fröjd att vara med! ❤

Har jobbat 2 nätter nu och idag gick jag av och hade tid hos min frissan kl 13.30. Och jag har färgat och klippt. Blev riktigt nöjd!! Lade mörkt i botten och sen har vi ljusat upp längderna. Så kul att få känna sig fin!

Nu är det utbildning i Hot och våld imorgon. Sen blir det stallet och ridning.

Bilder från helgen, Glimt och mitt nya hår.


Kommentera här: