Höst

Nu är hösten här och vi har haft lite frost här inatt. Annars har vi ju haft en riktigt fin och varm höst. Och solen skiner idag igen. Underbart!
Ledig helg har vi nu och planen är att vi ska hinna med lite fiske ev och sen blir det stallet. Lite matlagning och ev grill.

Igår köpte jag så galet fina rosor ❤ 2 olika sorter i olika Orangeafärger och former. Köpte 30 st så det blir en rejäl bukett! Fullkomligt älskar denna buketten!! Man kan inte bli annat än lycklig när den står på bordet.

Vi har hunnit med lite myskvällar med eld i brasan, skaldjurskväll i torsdags, och hemgjord tortilla Pizza med mozzarella, parmaskinka, Oliver och pesto. Har gjort massa god råkostsallad som vi åt till oxå. Gott och nyttigt!!

Glimten är rolig att rida nu. Vi jobbar på med igångsättning. Klättrade och intervalltränade igår, tömkört i förrgår. Han jobbar väldigt fint i allt jag ber honom om ❤ Både jag och han är taggade att komma igång tror jag. Dom sover ute ännu. Men han känns ganska pigg ändå!
Vi passar på att njuta lite av att slippa in och utsläpp ett par dagar till....

Lite bilder på min rosor, havskräftorna och våra pizzor.


Kommentera här: