Sälja transporten

Jag har jobbat hela denna helgen som varit. Så inte mkt aktivitet här på bloggen. Förr veckan hann jag ivf med en lunchdate med Emelie och barnen ❤ Vi gjorde stan och tog en lunch på Thai Silk. Och efteråt tog vi lekparken och leksaksaffären där Oliver fick en ansiktsmålning.  Han blev så söt! Amanda är ju världens snällaste bebis!! ❤ Bara sover äter och ligger och kikar. 


Jag har tömkört och ridit ut lite. Vi går på halvfart nu. Men ska sätta igång mer nu!

Vi håller på att fixa transporten lite med inför försäljningen. Jag har oljat in den efter att Jocke tvättat den. Blev riktigt bra. Den kanske inte är världens snyggaste, men det är en jäkla bra transport! Hästarna åker mkt bra i den den ligger stadigt på vägen. Har aldrig krånglat!! Så den som köper får väldigt mkt trailer för pengarna.

Har även vart på Applagården och målat lite igår. Så där är det nymålat och fint i hela stallet snart. Så hästarna får det fräscht till hösten. 

Vi har ju kört hö oxå. Hämtade ett släp i Töllsjö i förra veckan. Körde det mesta till Applagården men en del hit med. Jag stödfodrar ju lite då vårt bete är magert! 
Och höt vi köpte var toppkvalitet!!! Nog det finaste höt på länge. Känns bra!

Lite bilder på trailern, Oliver och Amanda och nån på Glimt i Ljungskogen från igår. Det blommar så fint i skogen nu!

  

Kommentera här: