Nyskodd och nyklippt 🐎

Ja nu Ă€r vi tillbaka i arbete och vardag. Glimt gĂ„r för fullt. Ridit ut mkt med sĂ€llskap och det Ă€r kul tycker vi bĂ„da 😀 

Han kÀnns riktigt fin och Àr rolig att rida!! Vi har Àven köpt en ny tömkörningsgjord och tömmar i lÀder. Och han trivs vÀldigt bra i den. Jobbar pÄ riktigt Bra!

IgĂ„r red vi ut 4 st, vi red vĂ„r gamla bĂ€cken rundan. Man gĂ„r igenom en stor bĂ€ck som nu Ă€ven Ă€r frusen. Duktigt hĂ€star! ❀
Vi hade ett underbart vÀder med strÄlande sol och 7 grader varmt!!

Jag har klippt honom oxÄ. Förra veckan. BestÀmde mig nÀr han svettades sÄ mkt hela tiden. SÄ nÀr Àr han blyettsgrÄ men spegelblank. SÄ han blev rik fin!

Idag har han fĂ„tt nya skor oxĂ„. SĂ„ nu Ă€r vi redo för den förbaskade isen som tĂ€cker allt just nu. Jösses vad halt det var idag. Det ösregnar och Ă€r minusgrader. SĂ„ bilar lĂ„g överallt i dikena nĂ€r jag körde hem frĂ„n stallet. 

Idag ska jag göra vegetarisk lasagne till middag. Första ggn.

Har Àven bakat en sÄ himla god chokladkaka. Ni fÄr en bild men ej recept nu... Den Àr lite speciell att göra.

Lite bilder pĂ„ Glimt, min kaka och vĂ„r grill planka jag gjorde i Lördags . 


Kommentarer:

1 Ellen - tÀvlingsryttare:

SÄ fin hÀst!

Svar: Tack!! 😀
Jenny Odegren

Kommentera hÀr: