Premiering i Ljungaskog

Idag var det premiering i Ljungaskog Svenljunga. Jag och mamma bestämde oss för att ta en utflykt dit och titta på fina Nordisar.

Perfekt väder fick vi med! 
Och massa fina hästar 😍 Några riktigt snygga hästar. Så kul att sitta och titta och lyssna på folk. 
Tog lite mobilbilder på några av favoriterna. Fick dock inte med alla.... 

Vi var nog där i 4 h så nu är jag hemma. Och har handlat lite med på vägen hem. Ska göra Ceasarsallad till middag, mannens önskan. Och inte mig emot, älskar den!

Hästarna här hemma har fått stå inne och vila medans jag var borta. Båda har legat och sovit. Så skönt 😍

Igår roade vi oss med att sätta upp ett hösegel i trailern. Samt lite andra saker som underlättar när jag ska ut och åka ensam. Älskar att ha allt lätt och säkert när man är ute och åker.

Idag blir det lite bilder från premieringen och en hög på alla mina blommor som växer så det knakar här hemma. 
Och våran bromsfälla 🐝



Kommentera här: