Blommor

Nu har dom utförsäljning nere i vår blomsteraffär. Köpte massor av blommor både snitt och uteblommor. Vi kom även över en Monstera av ovanlig sort! Ett vrakpris för en växt som brukar kosta minst 2000 kr. Passar perfekt i vår matsal 💞

Jag har gjort 3 buketter av snittblommor och ställt på alla bord jag har typ 😄 Så himla fint.
Ute köpte jag en ny palm, och massa mer växter så jag fick plantera 2 nya krukor. Nu ska det bara växa till sig. Så kommer det bli så fint!
Vårt grönsaksland växer med då det knakar. Vi ska skörda våra första egna Amandinepotatis i helgen tänkte jag. Jordgubbar äter vi varje dag från landet. Sockerärtorna är snart klara och dillen skördar jag hela tiden. 

Jag var en sväng i Bollebygd idag och sen på Hööks och Ica. Handlade lite foundation, sen köpte jag lite nya skydd till Glimt, pälsglans och hästgodis. Inte i samma butik dock... 😄

Bilder på alla mina nya blommor och planteringar, grönsakslandet och hästarna som fick nytt bete idag. 



Kommentera här: