Härlig semester

Min semester har börjat så bra! Först med Elsa o Moa här, sen Getterön och nu hemma i härligt väder 🌞 Har ridit varje dag sen jag kom hem. Glimt är fin och glad att rida. Red motorvägsrundan igår på morgonen. Helt underbart väder och vi galopperade massor! Han har verkligen bättre kondis nu.

Ställde in dom på dagen sen för det var så mkt blinningar och bromsar som var på dom 🐝 jäkla odjur!!
Dom njöt av att stå inne och Bella låg och sov 2 ggr ❤

Vi hade städ igår på morgonen medans jag red. Så underbart lyxigt! Rent och fint när man kom hem efter ridturen.
Vi har köpt ny badrumsmatta och handdukar till badrummet nere. Det blev väldigt bra. Kul med lite nytt.

Resten av dagen tillbringade jag på min altan i solstolen. Så jäkla underbart! Älskar att sola 🌞👙

På kvällen blev det grillat. Grillade entrecote, hel tomat med mozzarella, Hallomi och till det pommes med pepparsås. Mkt gott!

Fick även hem min Canvastavla i förrgår. Vilken snabb service dom hade Bestcanvas.se och tavlan blev så fin ❤ Den hänger i matsalen nu. Tog bild men den blev inte rättvis. Den är mkt finare i verkligheten. Men oj vad jag älskar den ❤

Här kommer bild från gårdagen och tavlan.



Kommentera här: