Ledig helg

Ja då var man ledig i helgen 🌞 Och det ska vara Sol!! Som man längtar efter våren nu. Klockan ska ju ställas om i helgen med, så nu blir det ännu ljusare på kvällarna 😀

Har jobbat 3 nätter nu och det har gått som en dans. Lite ont i foten men det är ingen fara. 

Glimt vaccinerades i Måndags så han har vilat 2 dagar nu. Men igår tömkörde jag för första ggn sen foten pajjade. Och det gick bra, lite svårt att springa med honom dock.... men vi kämpade på.
Han är så duktig nu med galoppfattningarna och sidvärts. Så roligt!!
Idag tänkte jag rida ett pass på banan. Vill trimma mest hela tiden nu. Men ska rida ut i helgen.
Han har varit så himla fin att rida sista ggr nu. Han är mjuk och följsam. Och arbetsvillig!! 

Vi körde spånpellets igår med jag och Mamma. 20 säckar hämtade vi på Jula. Så lite Styrke träning blev det med.
Ska försöka åka och hämta havre i helgen med. Den här nästan räckt hela vintern. Men nu är den snart slut.

I helgen ska vi starta upp vår grill tänkte jag. Det ska bli gott!! Ska nog ge mig på beercaned chicken. Det har jag aldrig testat. Så det ska bli spännande. Resultat kommer väl ut här efter helgen.

Bilder får bli några gamla då jag ej här fotat sista dagarna.



Kommentarer:

1 Carolin:

Va fin häst :)

Svar: Tack snälla 😍
Jenny Odegren

2 Anita:

Stilig :D

Svar: Tack han är min ögonsten 😍
Jenny Odegren

Kommentera här: