Sjödal ❤

Älskar verkligen vårt ställe på vår sommar ❤ det är så vackert här nu!!

Allt är grönt och blommar. Vi har njutit torsdag fredag och lördag i solen. Ätit ute, haft filmkväll på altanen, vart på blommigt och prickigt och shoppat lite. Blev ett nytt ljus ifrån Voluspa 😍 och en klänning till mig! Sen hade vi beställt lite grejer på nätet. En doft var till mig och Jocke. Båda var supergoda!! 
Jag har även beställt ett par coral färgade Superga sneakers. Helt underbara! Dock har jag klantat till det och råkat beställa 2 identiska par av dom 😂 så ett par får gå i retur.

Glimt mår bra och dom sover inne några dagar till på nätterna. Vill ju vänja in dom sakta vid gräset. Bella är ju så känslig med. Men dom äter gräs hela dagarna nu; Bella har ju greenguarden på hela tiden ute. 
Glimt har faktiskt gått ner en hel del i vikt sista månaden. Så bra!
Och jag rider på, mkt dressyr på banan och på ängen. Han är superfin att rida nu 😍
Imorn är det dags för nya skor för båda hästarna. Skönt då han växt så mkt i fötterna.

Jag är ledig några dagar nu har jobbat 3 nätter nu. Ska jobba kommande helg igen... jobbar helg jämt. 

Jo vi var på morsdag middag i söndags hos mamma. Och Harry och Oliver åkte bil tillsammans så söta 😍

Bilder på Glimt, vårt hus med omnejd, vår hängmatta på plats under äppelträdet, våra paket

 och Oliver och Harry.



Kommentera här: