Glimt har hoppat

Då har ännu en jobbhelg passerat. Känns som man inte gör annat än jobbar helg nu! Varannan helg är ett helvete att jobba!!!

Tur man har Goa kollegor som gör det lätt att jobba. S hade gjort en smaskig cheesecake till fredagnatten. Så god!

Idag är städdag härhemma. Så jag har vart och handlat, och gjort stallet nu på morgonen. Sen har jag hunnit med att göra lingonsylt, mjuk pepparkaka. Sen blir det pannbiff till middag idag. 

Ska åka och rida i em då det ösregnade imorse när jag var i stallet. 
Igår red J i stallet Glimten så deras Shalle är skadad. Så fick hon testa min Klimp. Dom fick rida lite cavalletti och sen tog dom några hoppsprång!! J gillar att hoppa och Glimt med. Dom var så duktiga!! Så hon ska få hoppa han nån mer gång så vi. Så slipper jag... jag är ju inte jätte pigg på att hoppa. 

Lite bilder på min lingonsylt, pepparkaka, höstkrukan utanför dörren och Glimt och J i att språng ❤ och cheesecaken från jobbet.





Kommentera här: